Thursday, December 27, 2012

Akhir rasa.

YaAllah tlglah aku jangan lah kau biarkan diriku jatuh cinta lebih mendalam kepadanya..sbb kalau itu terjadi pasti ada hati yang akan terluka.yaAllah tlglah diriku.. YaAllah padamkanlah rasa hati ini jika ditakdirkan mmg dia bukan milikku dan untukku..yaAllah hapuskanlah ingatan ku ini terhadapnya jika sudah tertulis dia milik orang lain bukan milikku.
YaAllah aku memohon padamu..sesungguhnya Engkaulah yg berkuasa menjadikan sesuatu itu..terbalikkanlah hatiku ini YaAllah..dia sudah menjadi milik orang lain..buanglah perasaan cinta ini supaya dia blh berbahagia.
YaAllah berilah dia kebahagiaan dunia dan akhirat dengan keputusan yg dia lakukan.berilah aku kekuatan seperti dulu yaAllah..jgnlah kau lemahkan semngatku..berilah petunjuk yg terbaik untukku..
YaAllah sesungguhnya yg baik hnya dariMu dan yg buruk dari aku.aku hnya hambamu yg lemah yaAllah bantulah aku. Aku tidak tahan lagi dgn perasaan ini yaAllah tidak tertanggung olehku yaAllah.
Amin yarabbal alamin.

No comments:

Post a Comment